I love mondays

Josefine Morelius, 2009-11-16 13:27:54
Underbara måndagen är här igen tycker jag. Alltid kul med ny vecka och nya möjligheter. Så säger jag jämt men det är ju så, ingen vecka är ju den andra lik så att säga. Idag var vi iallafall i skolan vid 10-tiden och varken jag eller Sara kände oss speciellt peppade på vad som komma skall. Båda bara kände den där paniken över saker och ting. Men sen så fick ju dagen en helomvädning efter bara ett samtal. Det är helt fantastiskt att det finns människor som verkligen ställer upp på saker som man inte förväntar sig att dem ska göra. Tack du gjorde våran dag och jag önskar det fanns fler som du.

Nu har vi kommit hem, lagat lite lunch och slappar lite efter maten. Vi ska väl strax sätta igång att jobba igen och efter det blir det träning för mig vid halv 5.

Önskar er en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0