Alla helgons dag

Josefine Morelius, 2009-10-31 10:21:14
Klantarsel som man är så tänkte jag ju igår när jag var på stan att jag tar systemet imorgon istället. Men tji fick ju jag. Sa till syrran igår kväll att jag skulle handla idag istället och hon bara skriker rätt ut, OCH VART SKA DU HANDLA DÅ? ALLT ÄR JU STÄNGT!

Jaha, ja det var ju kul tänkte jag. Ingen fest för mig då. Men som tur är så har man ju en till syster som såklart hade en flaska vin i kylen som jag kunde ta. Tusen tack. Dock har jag fortfarande inte riktigt besämt mig för om jag ska ut idag eller inte. Vill samtidigt som jag inte orkar bara fyllsjuk imorgon. Men vi får se hur jag gör.

Nu ska jag dra på mig lite kläder och sen gå ut en sväng med elvis och efter det ska jag skjutsa hem honom till stan. När jag kommer hem ska jag nog försöka passa på att städa och fixa lite.

Men ha en fin alla helgons dag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0