Allt vände

Josefine Morelius, 2009-10-17 09:58:21
Från att allt varit på topp igår så känns allt genast mycket sämre idag. Känner mig trött och sliten och har ingen lust till någonting just nu. Konstigt hur det kan bli ibland. Men har dragit på mig en förkylning som jag tror spelar en stor roll i detta. Men jag tror saker och ting kommer att bli bättre under dagen. För så fort man får träffa människor som som man tycker om så får man alltid ny energi.

Börjar längta lite tillbaka till Leksand nu, miljön, träningen och människorna.

Men först ska jag avverka två till dagar i Avesta. Vad som står på planeringen idag är, plugg, stan och ikväll förmodligen bio.

Nej nu blir det lite frukost som gäller för mig, sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0