En ständig längtan och kärlek

Josefine Morelius, 2009-10-29 21:47:58

Nu är jag i Avesta ett par dagar, kändes skönt ett tag men nu längtar jag redan tillbaka till Leksand igen. Jag saknar redan våran stuga 26 som vi lämnade tillbaka idag, det känns tomt på något vis, nästan lite sorgligt. Jag har liksom mitt liv i Leksand nu samtidigt som jag har ett liv här i Avesta. Men på något sätt betyder Leksand mer för mig just nu när jag verkligen inser vilka underbara människor som man omges av där, och även tyvärr hur kort tid jag har kvar där uppe. Fan det hugger till i hjärtat när jag tänker på det.

Ni är underbara, Leksand är underbart. ♥



Kommentarer
Postat av: sara

det finns nog inga ord som kan förklara vilken himla fin känsla man får av att bara umgås med er i leksand :) <3

2009-10-30 @ 17:18:41
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: Brasan

vi är så jävla speciella!<3

En annan familj i lekke!



och jag vill inte tänka på tiden, gaaah!

2009-11-01 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0