Firmafesten

Josefine Morelius, 2009-10-07 16:32:23

Igår hade vi ju firmafest för våra ettor, det var riktigt kul faktiskt. Den där flaskan med vin som det bara var tänkt att jag skulle ta något glas av ja den slank ju ner rätt snabbt ändå. Haha! Nej men vi dansade loss och sjöng och härrjade som vi brukar göra på våra fester.

I morse dock mådde jag väl sådär, för lite sömn och en flaska vin som resulterade i huvudvärk i morse. Men det var bara att dra i sig en alvedon och sedan trampa vidare till gymmet där jag och John körde ett pass. Man var väl inte i sitt normala skick men ändå en eloge till mig som iallafall tog mig dit, haha.

Bilder får jag komma med senare då jag som vanligt inte tog några, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0