Fredagen

Josefine Morelius, 2009-10-02 22:14:57

Började med skola klockan 9, vi hade Martin och vi gick igenom anställningsintervjuer. Vi slutade vi 3-tiden så då åkte jag hem och städade, diskade och donade. Åkte senare och mötte Josefin vid hemköp och där handlade vi tacos. Kom hem lagade i ordning det och det var himlans smaskigt vill jag lova.

Senare drog vi hem till Emelie en sväng på lite hemligheter, haha. Kom hem vid 8 kollade idol och ja nu sitter jag här. Det har varit en bra dag iallafall, men nu är jag trött så det blir tidig kväller dock. Ska ju iväg och träna vid 11 imorgon så man lär ju vara pigg.

Lite bilder från dagen i skolan:


Anne-Lie spelade piano för mig, jag spelade också men ingen tyckte att det var bra, haha.


Kollegan Madde och Malin med mackan.


Sara och Anne-Lie igen då.


Snyggingen Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0