Godkväll bloggen

Josefine Morelius, 2009-10-08 19:59:22
Nu ligger jag hemma i flickrummet igen i Avesta. Kom hem runt halv 6 men då åkte jag och Michaela och käkade direkt. Så nu har man packat upp och installeratat sig här hemma igen då. Känns så jäkla skumt att åka fram och tillbaka hela tiden, känns liksom inte som om att man har något hem direkt. Haha.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ligga i sängen och glo på teven och sen sova tidigt. Ska ju upp tidigt imorgon bitti med eftersom vi ska iväg och ta sprutan jag och syrran. Usch, längtar inte!

Idag hämtade jag ut mina skor också, dem sitter som ett smäck. Helt underbara!

Nej fan vilket hoppigt inlägg detta blev, men kom inte på något bättre att skriva så det blev inte bättre än såhär.

Nej nu är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0