Hejsan hoppsan

Josefine Morelius, 2009-10-19 18:44:51
Måndag idag, och jag har haft energi till tusen. Förstår inte var den kom ifrån, haha. Kanske tyckte jag bara att det var så himla roligt att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen, ja vad vet jag. Dock så tycker jag lite synd om mina kära klasskamrater, speciellt John, Anne-Lie och Sara eftersom jag härjat så mycket idag. Men rätt kul hade vi ändå på annons-lektionen.

Efter skolan drog jag till leksandshallen och körde spinning i 45 minuter, var riktigt skön start på den här veckan. Så nu är det soffan som gäller, försöka plugga lite men det går sådär just nu. Tänker mest på helgen, då är det fest och fan det kommer nog bli rätt kul! Tänka på helgen såhär på en måndag liksom, haha.

Nej nu ska jag återgå till mitt pluggande, kul kul!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0