Minusgrader

Josefine Morelius, 2009-10-06 08:30:07
Fy vad kallt det var i morse, minusgrader och allt. Sen har jag endast min korta skinnjacka här och en annan tunn jacka som ni kanske förstår inte är speciellt varma. Men på torsdag åker jag hem till Avesta och lita på att vinterjackan åker fram då.

Idag har vi entreprenörskap i skolan och ikväll ska vi även ha firmafesten för handelsettorna. Köpte mig en flaska vin igår så vi får se hur många glas som slinker ner, haha. Men vi har iallafall inga lektioner imorgon så då ska jag passa på att träna på förmiddagen och såklart plugga. Till kvällen blir det hockey, jag längtar.

Nej dags för morgonkaffe innan jag fortsätter med att skriva lite på en grej!

Puss


Snart kommer det snö kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0