Mitt andra hem

Josefine Morelius, 2009-10-18 22:41:03
Nu är jag i Leksand igen vilket känns helt underbart. Jag har nog aldrig någonsin tyckt att det har varit så skönt att komma tillbaka hit som jag gjorde idag. Så fort jag klev av tåget kände jag verkligen att nu var jag hemma igen, hemma vid mitt andra hem. Leksand kommer numera alltid att vara hemma för mig forsättningen och även efter att jag är klar och har flyttat härifrån. Men det betyder så mycket för mig, jag har fått så otroligt mycket härifrån som alltid kommer att ligga mig varmt och hjärtat. Det är både, intryck, människor, nya tankar, idéer och framförallt så har jag växt själv som människa. Så det vore underligt om inte Leksand skulle vara en plats som jag länge kommer att hålla kär. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0