Oj oj oj

Josefine Morelius, 2009-10-27 19:35:22
Shit dagarna bara flyger ju iväg, klockan är liksom redan halv 8. Idag var vi ju iallafall till Falun och hade möte med Bergströms galleria, det gick jättebra. Nu på kvällen har jag packat ihop alla grejjerna eftersom vi lämnar ju den här stugan på torsdag. Så imorgon vid 9-tiden tar jag tåget hem till Avesta och hämtar bilen eftersom jag lär köra grejer till nya stället som vi ska bo på här i Leksand.

Så med andra ord så är det full rulle hela dagen imorgon. Ska även hinna med att kolla på j-20 match med Berran imorgon också. Så det blir trevligt trevligt.

Nej nu ska jag packa klart och sen chilla resten av kvällen tänkte jag.

Ha en fin kväll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0