Tillbaka till vardagen igen

Josefine Morelius, 2009-10-26 10:45:54

Klockan ringde 7, jag trodde jag låg i graven det kändes lite så. Fyfan vad hemskt det var att vakna vid den tiden. Jag lyckades pallra mig upp kvart över sju och släpa mig in i duschen. Senare ringde Sara och sa att lektionen var inställd, jag blev sur. Jag hade ju kunnat fått sova egentligen, jaja. Men sen blev det ändrade planer och vi skulle till skolan och prata med Anne. Vi snackade med henne i kanske 10 minuter, värt det? Nja.

Men nu sitter jag iallafall kvar i skolan och jobbar med handboken som jag måste bli klar med imorgon. För på onsdag ska jag packa och städa och sen åker jag hem till Avesta och hämtar bilen och sen tillbaka upp till Leksand igen, segt. Men lär ju ha bilen så att jag kan få med mig alla grejer eftersom vi drar på LIA nästa vecka.

Nej nu ska jag fortsätta med detta så jag blir klar någon gång. Sen blir det lunch hemma och efter det fika på siljan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0