Tvättdag

Josefine Morelius, 2009-10-04 09:48:42
Godmorgon kära bloggen. Idag sov jag iallafall till halv 9 utan problem, eller ja vaknade dock vid halv 8 men lyckades somna om. Idag skulle jag egentligen ha åkt på Rättviks marknad men jag insåg igår att jag inte har råd med det just nu. Lär vaccinera mig inför thailands-resan så jag lär lägga pengar på det istället. Så min dag kommer bestå av tvätta och plugga i stort sett hela dagen. Så det kommer bli lite egen tid eftersom dem andra tjejerna åker till Rättvik. Men jag känner att det är precis det jag behöver just nu. Lite tid för att tänka och kanske rensa lite i skallen.

Men som tur är så kommer dem hem senare och då blir det att laga spaghetti med köttfärssås. Smarrigt!

Nej dags att åka ner till tvättstugan nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0