En dag i Falun

Josefine Morelius, 2009-09-30 19:34:36

Jag, Amanda, Sara, Malin och Anne-Lie åkte till falun runt halv 12 ungefär och käkade lite lunch. Sen drog vi in till stan och shoppade lite, hittade dock ingenting knappt. Men fick iallafall med mig ett paraply från H&M och en pälsmössa från indiska. Mössan var ju ett riktigt kap, superfin och kostade endast 149 kronor. Billigt och bra. Senare åkte vi till magasinet där omform-mässan var, och det var ritkigt intressant att lyssna på. Men efter sista föreläsningen fick vi nog och åkte hem istället.

Så nu har jag vart ute på en springtur och det gjorde mig gott känner jag. Så nu blir det dusch och sen lite idol innan sovdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0