Frukostdags

Josefine Morelius, 2009-09-23 08:39:01

Nu sitter jag och käkar frukost i skolan, himlans smarrigt. Gårdagen var nog den längsta dagen i mitt liv tror jag. Mycket informatione som skulle in huvudet igår. Först höll vi på hela dagen med Mases-projektet och direkt efter det åkte vi till Sundborn för att gå igenom nästa projekt. Så det var full rulle och mitt huvud gick på högvarv igår när jag skulle sova. Inte det lättaste att somna igår direkt men till slut så somnade jag nog antar jag. Haha!

Nu chillar jag lite fram tills klockan 9, för då kör vi igång igen med Masesgården!

Ni får ha en bra dag, så hoppas jag att jag ska hinna blogga lite mer under dagen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0