Godmorgon

Josefine Morelius, 2009-09-15 08:08:40
Idag är jag riktigt pigg, vaknade 6 och var superpigg. Men inte så konstigt när jag slocknade igår innan halv elva. Riktigt trött var jag. Måste ha varit pilatesen tror jag, haha. Men på tal om det så var det riktigt skönt med pilates, jag har faktiskt rätt ont i kroppen idag. Men det värsta var ju att jag och Mickis började asgarva när vi gjorde massa andningsövningar i början, herre gud alltså. Men sen blev det riktigt skönt och man kände verkligen i musklerna. Men ikväll blir det spinning, det ser jag fram emot.

Nu ska jag strax åka till skolan, går till 4 och efter det har jag utvecklingssamtal med min etta igen. Så ja vi hörs väl till kvällen då istället skulle jag gissa.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0