Ingen inspiration

Josefine Morelius, 2009-09-13 17:04:45
Jag har tröttnat på att blogga känner jag och även så har jag insett det. Förut tyckte jag att det var kul och kunde skriva flera inlägg om dagen men nu är inspirationen som bortblåst. Det kanske inte är så många som läser men det är ändå skönt att ha någonstans att skriva ner sina tankar, sin vardag och sina intressen på. Litegrann som en offentlig dagbok liksom.

Jag borde kanske försäka bättra mig, för när man läser tillbaka så kommer jag ju på att det är rätt kul ändå. Men jag känner att jag fått sån mycket ny energi av en viss person den här helgen. Hon vet vem hon är, och jag är tacksam för att jag har henne där jag har henne.

I övrigt så har denna helg varit toppen, kanske gått lite för fort dock. Men jag har hunnit med att träffa dem jag älskar och framförallt bara tagit det lugnt. Förutom i fredags då det blev ett litet sjöslag, men det var kul.

Imorgon är det måndag, ny vecka och nya tag. Jag älskar måndagar, har gjort det sen jag började skolan i Leksand. Det är så underbart att bara få komma igång med träning, skola och allt efter en skön helg tycker jag.

Oj vad detta blev ett hoppigt inlägg ser jag nu, haha. Men lät bara fingrarna skriva det hjärnan tänkte och då kan det nog lätt bli såhär.


Längtar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0