Måndag i Leksand

Josefine Morelius, 2009-09-28 21:12:13

Åkte till Leksand i morse vid 7 tiden och kom till skolan lagom tills vi började. Vi hade annonser, vilket var otroligt intressant men efter lunch så var mitt huvud helt fullt med massa info så jag lessnade ut rätt snabbt. Märktes nog även att jag gick upp kvart i 6 i morse, supertrött helt enkelt.

Direkt efter skolan var det möte angående Sundborn-projektet som jag nu hoppat av då jag inte känner att det inte var något som skulle ge mig något. Så ja så fick det bli.

Efter mötet åkte vi och handlade och lagade sen mat och efter det drog jag och tränade, pilates. Himlans skönt var det som vanligt.

Nu är det soffan som gäller, har kollat på idol och nu svenska hollywoosfruar.

Sen blir det helt klart sänge för attans vad trött jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0