Morgonpigg

Josefine Morelius, 2009-09-01 07:13:35
Sitter på tåget på väg till Leksand nu. Vaknade vid halv 6 i morse och hade så himla ont i halsen så jag övervägde ett tag att va hemma idag också. Men sen insåg jag hur tråkigt det skulle bli och hur mycket jag saknar lilla Leksand och alla godingar son finns där nu. Så då var det bara att kliva upp och ta en bamyl sen så var ju saken klar. Får iallafall skjuts med Madde från Borlänge vilket är väldigt skönt så slipper man åka den där sega bussen. Idag kommer ju även syster till leksand också, så får passa på att önska henne lycka till. Hon kanske har någon tid över så jag kan åka ut och hälsa på henne en sväng! Men ha en bra dag nu hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0