Söndagsångesten

Josefine Morelius, 2009-09-13 21:45:37
Den kommer alltid krypandes vare sig jag vill eller inte. Men endast när jag är hemma i Avesta dock. Men det är nog mest för att jag har haft en toppenhelg här hemma och så vill man inte åka tillbaka riktigt än. Men imorgon när jag är på väg kommer allt vara bra igen, konstigt det där.

Kvällen till ära spenderades hos Jempa, min sköna böna fixade mina ögonbryn. Tack snälla återigen! Sen blev vi även så sugna på thai-mat IGEN. (Vi åt det i fredags med.) Så vi styde kosan mot thai och köpte mat och sen hem igen och kikade på ensam mamma söker. Har haft en superbra avslutning på denna helg.

Imorgon blir det Leksand igen som sagt, tåget går 08.04. Så jag borde kanske börja packa väskan, men det är ju så tråkigt. Haha!

Men sov gott på er allihopa sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0