and off we go

Josefine Morelius, 2010-04-06 14:14:53


Goddag goddag! Har precis kommit hem från stan, blev en efterlängtad fika med min favorittjej Jenny som även fyller år idag. Grattis till dig pärlan. Ska snart få lite mat av pappa och efter det tar jag bilen upp till Leksand för att kolla på matchen idag, Leksand mot Södertälje. Nu jäklar alltså, jag är riktigt taggad. Drog på mig nya linnet, domarlinnet som jag kallar det. Vi får se dem kanske tar fel på mig så att jag får agera domare idag på isen istället. Haha! Men efter matchen åker jag hem till Avesta igen faktiskt, ska vara här ett par dagar till nu. Eller ja till torsdag iallafall och det av en rad olika anledningar. Så så får det bli.

Men hinner inte uppdatera så mycket mer idag antar jag, lär ju va hemma rätt så sent ikväll skulle jag tro. Men ha en bra dag! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0