Bad day

Josefine Morelius, 2010-04-12 10:36:58
Alltså igår, kan det ha varit min sämsta dag någonsin? Vaknade upp mådde piss skulle sätta på datorn som vanligt men då vet ni så startade den jäveln inte. Den har gjort så en gång förut så jag tänkte att jag provar lite senare igen. Men icke sa nicke den är stendöd. Kul att man är datorlös nu då, verkligen. Men jag är iallfall glad att jag var smart att spara mitt exjobb/lia på usb så inte det var borta iallafall för då hade jag nog hängt mig på riktigt. Haha! Att resten är borta gör mig inte så mycket, hade mest bara bilder på datorn och dem bilderna har massa annat folk så dem kan jag få tillbaka igen. Det är ju just bilder som är jobbigast att bli av med.

Så om uppdatering blir kass denna vecka så vet ni varför. Jag ska in och kolla på lite nya datorer idag så får vi se vad jag hittar på. Måste ju verkligen ha en dator, så är det ju bara.

Sen det värsta av allt, hockeyn. Leksand gick inte upp till elitserien i år heller men däremot så gjorde AIK det. Fyfan äckliga AIK. Stämningen i hallen igår efter matchen var nog den värsta jag varit med om. Ingen sa ett ord det var bara helt tyst. Jag höll på att börja grina, på riktigt alltså. Hade dem inte varit så dåliga mot Växjö ja då hade saken varit annorlunda. Ja fyfan men nu är det som det är, hej allsvenskan ett år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0