Barcelona blues

Josefine Morelius, 2010-04-18 09:38:44
Godmorgon godmorgon! Ligger i sängen kollar på nyhetsmorgon och lyssnar lite på Anna Bergendahl samtidigt. Vaknade 8 i morse som vanligt får man väl säga. Men det blev som sagt lite utgång igår vilket var helt okej men jag är ändå rätt pigg idag så det är skönt.

Idag blir det att gå på en promenix, kolla på fotboll och städa lite är det tänkt. Vad gäller min sjuklighet så är jag väl inte helt frisk än heller. Var väl kanske inget smart drag av mig att gå ut igår men orkade verkligen inte ligga hemma helt själv. Har ju ingen feber nu utan är ju mest bara snorig och lite hostig.

Nej nu ska jag äta frukost, ägg blir det. Smarrigt du. Haha!



Haha mitt nya namn är hädanefter Ove.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0