Dancing in the dark

Josefine Morelius, 2010-04-30 12:46:33
Goddagens på er! Vad ska jag säga idag då, jo att jag är så jäkla trött. Kom hem strax innan 6 i morse och kunde inte sova längre än till 11 eller något sånt. Men det är bara att köra på igen för idag är det ju valborg så vad gör man inte. Men igår så var iallafall på Birger Jarl eller vad det nu hette och det va helt okej förutom att fötterna var aningens ömma och som lantis är man ju inte vad vid att krogarna stänger senare än 1 heller. Haha! Men jag lever iallafall och sitter och dricker cola light och käkar chips nu, så jävla rätt en dag som denna.

Puss på er.



Max-mat blev det tydligen iallafall, jag tycker ju inte ens om Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0