Fresh update

Josefine Morelius, 2010-04-15 19:39:52
Ja vart ska jag börja? Veckan som gått har väl mest gått i sjukdomens tecken vill jag nog påstå. Har varit hostande, snörvlande, snorande, samtal med vårdcentral, penicillin hit och dit. Tisdagen tog jag mig inte ens upp ur sängen knappt alltaså. Men igår var jag uppe på benen och mådde någorlunda så jag orkade pallra mig till frissan. Så nu är man blond och fresh igen, dock för blond. Jag hatar ju att vara nyblonderad, bäst blir det efter cirka 1,5 vecka. Jaha men mer då, jag åkte till Avesta i morse vid sjutiden för att får förenas med min nya rosa skönhet och jag älskar den verkligen. Det är världens finaste dator, haha. Ja så mycket mer har jag nog inte att tillägga för tillfället.



Man är så jävla snygg hos frissan, och glad ser jag. Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du blir frisk och kan njuta av våren =)

2010-04-15 @ 20:41:54
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0