Fresh

Josefine Morelius, 2010-04-04 10:28:01
Godmorgon godmorgon! Ligger hemma i soffan hos mor min och vaknade väl för en timme sen kanske. Mår bra men har lite ångest för att jag gjorde av med så mycket pengar igår. Fan det är inte lätt att vara en fattig student alltså det kan jag då säga. Aja man får väl leva på nudlar resten av veckorna.

Nej men annars då, jag kan säga såhär: Aldrig mer utgång i Avesta. Jag hade fan inte kul för fem öre alltså. Okej i sommar då kan jag gå ut och sitta på uteserveringarna men innan dess så skippar jag det helst. Fast jag inte vart ut på 5 månader så var allt sig likt, precis samma människor som satt på precis samma ställe. Stan som står stilla eller vad?

Dock har jag inga bilder från gårdagen heller eftersom jag är sämst på att knäppa kort alltså. Men förfesten var roligast som oftast.

Nej men lite frukost på det här och sen ska jag nog försöka pallra mig hem till Nordanö igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0