Good feeling

Josefine Morelius, 2010-04-01 12:36:22
Goddag goddag! Har precis kommit hem ifrån gymet, skulle egentligen ha vilodag idag men vaknade så pass pigg så det var bara att köra på. Ska hoppa in i duschen nu medans riset kokar så sen blir det lite käk och packning innan pappa kommer vid 2-tiden och hämtar mig. Ska ju som sagt åka hem till Avesta ett par dagar nu över påsk.

Var ju någon som hade kommenterat att det var kul att jag la upp bilder på vad jag hade på mig, så kanske fortsätter lite med det då. Kul att du som skrev, vem du nu än är gillar det iallafall. Haha!

Nej nu fryser jag så nu lär jag duscha!

Ha en bra dag så hörs vi om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0