i can't wait

Josefine Morelius, 2010-04-07 11:22:30

Hallå hallå! Idag var det onsdag igen och jag vaknade vid halv 10 och gick ut på en promenix med vovven. Sitter nu vid datorn och jobbar lite, men har inte riktigt samma inspiration som när jag är i Leksand så det blir inte jättemycket gjort. Ska ner på stan vid 2 och luncha med Jenny och Magda istället det är roligare. Haha! Planera lite inför våran London-resa kanske. Fyfan det kommer bli guld.

Imorgon åker jag tillbaka till Leksand iallafall och det ska bli riktigt skönt. Ryktas ju om att det blir fest iallafall på lördag, oj oj hur ska detta sluta? Haha. Har precis gjort en lista på spotify som jag laddar upp med nu för att få lite feeling så att säga.

Men risken finns ju nu att det kan bli fest på söndag med, för chansen finns att vi går upp till ELITSERIEN. Jävlar vilken fest det kommer bli då, det lovar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0