I got a feeling

Josefine Morelius, 2010-04-02 22:12:33
Hej hej på er. Ledsen för den dåliga uppdatering men som sagt inspirationen har varit sisådär idag. Blev dock glad som fan när Leksand lyckades knipa 2 poäng borta mot Rögle. Jävligt viktiga poäng. Har fixat lite med bloggen idag som ni kanske ser, headern och sådär men är fortfarande inte nöjd vet inte hur jag vill ha det. Men det får vara såhär så länge iallafall.

Jag hade faktiskt snart tänkt och och sova är så jättetrött idag verkligen och lär ju vara pigg imorgon när det vankas partaj.

Haha pappa idag bara när jag sprang runt med mina jeansshorts här hemma:
- Ska du ha såna där jeansshorts på påskafton?

Haha det kanske inte låter så kul nu men det var jäkligt roligt just när han sa det iallafall.

Nej men godnatt på er nu, vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0