I'm lost in you

Josefine Morelius, 2010-04-10 13:08:53
Herregud mina kära vänner, vad hände igår egentligen? Haha. Först blev det ju som sagt jobb på Neco med tjejerna och det gick suveränt. Efter jobb var det hem och duscha och tvätta lite snabbt innan det var dags att bege sig hem till Jenny och Sara där det skulle drickas vin. Mycket trevligt lär jag få säga. Slutade iallafall med baren som kanske inte va någon höjdare men jag blev slirig iallafall som vanligt och idag har jag en stor jäkla bula i huvudet och jag fattar ingenting vart den kom ifrån. Haha!

Syrran ringde 20 över 8 i morse och jag fattade verkligen inget, hon sa du ska vara i skolan om 20 minuter och jag svarade ska du? Nej skriker hon då och jag bara vadå vad är det för dag idag? Då kommer hon på att det är lördag. Haha. Åh herregud jag har liksom fortfarande inte gått upp ur sängen alltså. Tror jag ska ta en alvedon sova en timme och sen är det bara att ladda om inför kvällen svir. Ojoj detta kan sluta hur som helst, haha.

Ha en fin dag nu hörrni, uppisen blir nog lite sisådär idag men aja bättre imorgon kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0