It's late

Josefine Morelius, 2010-04-07 21:51:58
Det börjar bli sent, jag måste sova känner jag. Imorgon har jag massvis att göra, ligger lite efter med jobbet vilket känns skit men det är ju självförvållat så kan inte skylla på något/någon annan. Imorgon åker jag till Leksand igen, mitt älskade underbara Leksand. Ser fram emot helgen då det blir fest med bra människor. Fan vad jag uppskattar att komma till Leksand, det känns som att man kommer hem på riktigt.

Jag känner mig extra kärleksfull idag så ni som läser det här vill jag ge en en massa pussar och kramar för att ni är så bra allihopa, det vet jag!

Sov gå gott så kommer det lite mer uppis imorgon!

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0