Let's have som fun

Josefine Morelius, 2010-04-22 21:16:41
Godkväll! Detta skriver jag endast för att Sofie ska ha något att läsa, måste muntra upp min kära värmlänning lite. Fast hon är inte värmlänning men hon pratar så iallafall. Haha!

Men iallafall så är jag i Avesta nu och har hjälpt syrran att fixa lite grejer inför imorgon. Jag har blåst ungefär 200 ballonger kändes det som. Så jag är lite som en ballong själv nu kan man säga. Ska strax hoppa in i duschen och sen sova för imorgon ska jag upp i ottan och åka till Avestahälsan för att ta den sista twinrix-sprutan och sen kan jag åka till Thailand i 25 år framöver, underbart. Efter det ska jag hem igen fixa mig lite innan det är dags att hämta upp födelsedagsbarnet och ta med henne ut på massa grejer. Efter det snabbt hem igen och fixa sig innan det är dags för kalas/party. Så min uppis imorgon kommer nog bli rätt så tom, men hinner nog dessvärre inte. Men nu vet ni iallafall varför det ekar tomt här imorgon. Ha det så bra så hörs vi igen på lördag.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0