Stamp on the ground

Josefine Morelius, 2010-04-20 17:22:08
Tjolahopp! Idag har jag fått riktigt riktigt mycket gjort vilket är hur bra som helst. Tack Emelie för hjälpen också. Nu har jag precis ätit lite mat och ska snart åka hem till Soffan och hjälpa henne med lite plugg. Tur hon har en duktig tvåa som mig som kan rycka in ibland, haha.

Snart ska jag åka hem till Avesta också, för en gångs skull ska det bli riktigt riktigt kul att få komma hem. ♥

Gud jag vet inte alls vad jag ska skriva just nu, haha. Men är så fruktansvärt seg så inspirationen flödar inte direkt. Men så är det ibland.

Kommentarer
Postat av: Soffan

Jaa du är för snäll Jossi!! Du är en skit bra tvåa :)

2010-04-20 @ 17:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0