Askblond

Josefine Morelius, 2010-08-18 22:15:46

Sådär ja, så var man askblond igen då och har kapat av håret ännu mer. Nu har jag en riktig page med en ordentlig uppklippning i nacken. Nej men det känns bra ändå, det växer ju ut som sagt och alltid kul att göra nåt nytt så jag är nöjd. Har dock slarvat bort sladden så kan inte lägga in några bilder utan får göra det imorgon för jag antar att sladden ligger kvar i skolan.

Nä men har egentligen inte så mycket att säga känner jag. Kom hem från skolan åt mat och sen somnade jag i soffan, inte bra alls. Drog iallafall ut på en löpvända efter det så hoppas jag kan somna nu ändå. Aja ska ta och lägga mig och läsa Sofies mode nu så jag säger godnatt och sorry för den dåliga uppdateringen idag.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0