Dag två

Josefine Morelius, 2010-08-10 17:32:47

Trött tröttare tröttast idag alltså. Var skitrött igår så gick och ja mig vid halv 11 men inte tusan kunde jag somna då eller så sist jag kollade på klockan inatt var hon nästan 1 har jag för mig. Så när klockan ringde i morse halv 6 var man ju inte det allra piggaste kanske, haha. Men tur att det är något kul man ska göra därför orkar man upp. Idag har vi haft mer introduktion och sen fick vi våra vagnar och alla redskap. Men sen ska vi få helt nya saxar med våra namn ingraverade, mycket roligare än dem begagnade vi fick nu i början.

Sen hade vi lite praktiskt, eller ja vissa fick testa permanent, styling, uppsättning men jag och Sara fick gå ner på stan och leta efter frisyrer vi tyckte var snygga. 2 dam, en kort och lång och sen 2 herrklippningar. Var riktigt kul och gå runt och spana på alla, killfrisyrer var roligast. Jag har ju en favoritfrisyr på killar just nu, ungefär som Oskar Linnros har. Så jäkla snyggt.

Nej nu hungrar jag ihjäl alltså! MAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0