Fredagsmys

Josefine Morelius, 2010-08-20 22:29:57
Sorry att ja är kass på uppdateringen men det hinns liksom inte riktigt med. Hade iallafall permanent i skolan idag och blev klar till 12 så då drog jag och käkade Faluns godaste ceasar-sallad med Evelina och Magda. Alltså helt seriöst det var verkligen den godaste ceasar-sallad jag ätit. Kommer inte ihåg va stället heter men det ligger precis vid ingång till Falan-gallerian. Try it.

Aja nu till kvällen har det blivit fredagsmys med Jenny, fillm, godis och bara ta det lugnt. Dock råkade jag somna så jag missade slutet av filmen, haha. Men jag är lite trött efter dessa två veckor så det ska blir lovely med 2 dagars sovmorgon nu i helgen.

Förresten här kommer en bild på mitt hår, syns inte så bra men det är iallafall askblont och klippt i en riktig page.


Kommentarer
Postat av: sara

Riktigt snygg frippa hjärtat :) Saknar dig!

2010-08-21 @ 01:02:51
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0