Get this parry started

Josefine Morelius, 2010-08-07 15:36:42
Halloj! Så var det lördag igen och Sofie är på jobbet så idag har jag fått roat mig själv. Gav mig ut på en löpvända som blev sådär, haha. Jag har så ont i hela kroppen och benen kändes som två betongklumpar. Så der blev som sagt ingen lång vända direkt. Men ska snart börja göra mig klar inför kvällen festligheter. Ikväll blir nog sista gången på väldigt länge som jag kommer kunna festa nu eftersom skolan börjar på måndag och då kommer jag säkerligen ha varken tid eller ork till att festa. Detta är ju verkligen en intensivutbildning med högt tempo men fasiken så kul det ska bli.

Nej dags att sätta fart nu för snart kommer Sofie hem och då blir det KAFFE KAFFE KAFFE! Hon har en perkulator (stavas det så?) och jag vet inte hur en sån funkar så kan inte sätta på själv, haha.

Men ha en fortsatt bra dag nu hörrni, skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0