My world is upside down

Josefine Morelius, 2010-08-15 21:54:42
Nu har jag jobbat klart på stora enso för sista gången, det känns lite sorgligt på något sätt. Som sagt så har jag ju ändå varit där i 5 somrar nu och man har ju lärt känna många människor. Men Evelina kommer att jobba vidare för mig också, det vet jag. Haha! Nej men det kommer bli tomt nästa sommar då man inte kommer dit som ett jävla vrak på förmiddagsskiften och känner den stekande hettan och oljudet från alla maskiner. Det finns en charm i det med men nu är det över. Stängde grinden om mig idag och insåg att nu är det klart.

Så tack till stora enso och alla härliga människor för dessa 5 år! Det har vart fina 5 år, haha.


Sådär nu kommer dem ihåg mig.


Första och sista gången ni ser mig såhär, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0