Ny vecka

Josefine Morelius, 2010-08-23 19:54:14

Godkväll! Min dator har pajjat igen, skaplig tur jag har med mina datorer alltså. Haha! Men på onsdag kommer nån snubbe och hämtar pärlan så dem får byta hårddisk på den. Så jag kommer vara utan dator nu ett tag så vi får se hur det blir med uppdatering tills den kommer tillbaka igen.

Idag var det skola igen som sagt, återigen rullade vi permanent och sen blev det ett spinningspass på Må bättre som fick avsluta dagen. Hat haft ont i huvudet hela dagen så det har ändå varit en lång dag, men nu är det bättre som tur är.

Nä strax börjar fångarna på fortet och det lär jag se. Älskade fångarna på fortet när jag var liten så vi får se om det är samma bra skit som då.

Men ha en bra kväll så hörs vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0