På väg mot nya äventyr

Josefine Morelius, 2010-08-08 22:23:41
Nu är det snart inte bara en dröm längre utan det är på väg att bli verklighet för imorgon påbörjar jag min resa mot min dröm om att få bli frisör och starta en egen salong. Det känns fortfarande overkligt och jag går och lägger mig med en massa olika känslor i kroppen, glädje, nyfikenhet, nervositet, längtan och massa massa mer. Men framförallt så känner jag mig sjukt taggad och ser fram emot min nya resa. Jag är så stolt över mig själv att jag sett till att jag äntligen ska få göra det här. Säger bara såhär: Känn pepp känn pepp känn pepepepepp!

Yes nu jävlar kör vi!

Till Jenny Johansson: Tack för allt du gör för mig, allt du ger mig genom att bara vara du. All positivitet, pepp och energi betyder mer än något annat. ♥



The winner takes it all the loser standing small beside the victory that’s her destiny.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh tusen tack för dom otroligt fina orden, dom gick rakt in i mitt hjärta : ) DU är helt fantastisk och kan nå vilka mål du vill!! Kärlek till dig <3

2010-08-08 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0