Some love

Josefine Morelius, 2010-08-04 19:01:55
Sådär ja nu var man hemma igen efter dag hos två donnor i Sandviken. Blev först käk på Monroes, Elvistallrik även denna gång. Så jäkla gott! Sen drog vi iväg till Valbo för lite shopping och och en massa snack.

Bästa kommentarerna för dagen var ju helt klart:

- Vafan tycker du den där är snygg, den är ju skitful!
Sagt av Malin.

- En sån där har jag, och den trivs jag i.
Sagt av Sara.

Kanske inte låter så kul, men jag lovar det var det. Sen kom våran kära sambandscentral på tal igen, det kan vara det roligaste ordet jag vet. Haha! Äh ni som fattar ni fattar. Har iallafall haft en suverän dag med mina tjejer Malin och Sara! Tack för en härlig dag tjejer! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0