Sorry

Josefine Morelius, 2010-08-13 20:38:31
Idag har jag hunit uppdatera alls men var skolan till 1 och sen hem och då var ja så trött så ja va tvungen att sova lite. Kanske inte det smartaste med tanke på att jag ska jobba förmiddag imorgon. Fyfan! Vill verkligen inte för ja har gått upp halv 6 nu hela veckan och sen ska jag upp 5 imorgon och på söndag. Suck jag ser fram emot nästa helg för då är det SOVMORGON!

Förresten så spillde jag ner hela mig med kaffe i morse på tåget och hade dessutom en vit tröja. Så jag har gått runt med världens skitigaste tröja idag, jättekul. Men sen insåg jag att det var fredag den trettonde idag så där har vi svaret. Haha!

Nä men ja hoppas ni får en himlans bra helg. Blir väl lite kass uppis eftersom jag jobbar hela dagarna.

Så ha det fint så hörs vi snart igen.

Kommentarer
Postat av: sara

ville bara säga att jag är så stolt över dig och saknar dig, önskade vi kunde ses jämt ! / din sara

2010-08-14 @ 00:23:49
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0