Sweet dreams

Josefine Morelius, 2010-08-31 20:10:24
Godkväll bloggen! Så var långdagen (08-17) i skolan avklarad. Vi skulle assistera treorna men jag ska ju vara kort fest-modell åt en tjej i fyran så pysslade med det på förmiddagen. Sen kom Gabriella och frågade om jag kunde vara hennes kort fest imorgon eftersom hennes var sjuk och självklart ställde man upp på det. Så satt under torkhuven 3 gånger idag, varmt var det. Av Elin fick jag en 40-talsfrisyr riktigt ball men hann tyvärr aldrig ta något kort på det. Men Gabriella gjorde en skitsnygg frilla på mig också, massa lockar. Hon är så duktig så Gabriella!



I torken med det snygga hårnätet på huvudet.




Resultatet, tjusigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0