The weekend

Josefine Morelius, 2010-08-29 20:31:11

Har haft en helt lovely helg med massa underbara människor. Så här kommer helgen helt enkelt:



I fredags började vi med färg i skolan = SKITKUL! Ville verkligen inte att dagen skulle ta slut men tyvärr så gjorde den det rätt snabbt eftersom vi bara går till 1 på fredagar. Vi fick iallafall pensla valfri färg på en varsin docka. Hann ej torka helt så vi får se resultatet imorgon istället.



Vid halv 2 kom den här sköna bönan till Falun, där åt vi lunch och kikade lite i affärer innan vi tog tåget hem till Avesta. Träffade även på våran gamla lärare Lasse från Leksand på tåget så vi satt och tjatade med han hela vägen hem. Gissa om jag och Sara var på bra humör resten av dagen, Lasse gjorde verkligen våran dag där. Väl i Avesta fick Sara posera så det finns bevis på att hon har varit här, haha. Men iallafall så gick vi ner på stan och köpte vin och sedan blev det Hemköp för inhandling av tacos. Blev en mysig hemmakväll med vin och massa skratt, haha. Jenny kom även förbi och tjattrade lite. Många roliga kommentarer blev det och favoriten var denna utav Sara:

(Hon berättade att det gick myskoxar (?) på gården, och om det sa hon såhär:)
- Ja man fick passa sig.

Jag och Jenny skrattade så vi halv dog alltså, haha. Men tack tjejer för en superkväll och helg. ♥



Har även hunnit med en liten promenix med hunden som har det finaste namnen i stan, ja hon heter Josefin alltså. Coolt!



Helt sådär hux flux klockan 20 över 8 igår fick jag för mig att åka till Leksand så jag drog dit till min kära partypatrull beståendes av Sofie och Elin. Jag var framme halv 10 så då var det bara att dricka ikapp och för mig blev det fanta och rosé inte alls så dumt faktiskt. Såklart blev det ett besök på Lucky H där vi svängde våra lurviga och hade drinkrace! Avestafolk såg man till också, trevligt. Hade iallafall en kanonkväll på på kära luckan.



Söndagen avslutades med marängsviss med Sofie innan jag tog bilen hem till Avesta igen. Så helgen har verkligen varit kanon, den kan jag leva på ett tag nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0