To all my girls

Josefine Morelius, 2010-08-17 20:20:22
Det har varit en LÅNG dag idag. Åkte från Avesta 06.45 och kom hem alldeles nyss nästan eftersom tåg och skit var försenat. Fick lite sällskap av Rebecca iallafall så det var tur. Men i vilket fall så går vi ju till 5 varje tisdag så kommer ju att komma hem vid 7-tiden iallafall. Nåja idag så har vi rullat permanent igen, gjorde helt huvud idag. Skulle ju ta kort på min första hela permanent men glömde det så fick bli när jag hade tagit ur typ hälften av spolarna. Haha! Har varit en bra dag iallafall trots att den är så lång men jag älskar fan min klass, underbar. Idag har vi sjungit med i falukorvs-låten. Haha!

Imorgon har vi egen hårvård = jag ska bli klippt och slingad av treorna, hur nice är inte det då att få fräscht hår igen. På skoltid dessutom. Lovely.

Nä nu blir det käk och sen en prommis med bästa. Pusshej så länge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0