Underneath your clothes

Josefine Morelius, 2010-08-21 16:07:18
Idag fick jag äntligen sova utan att ha en klocka som ringde vid halv 6. Så jag sov till en halv 10 ungefär iallafall så det var inte alls dumt det. Drog ner på stan för en fika med Jenny och syrran och sen blev det lite shopping också. Men endast för 80 kronor det var rätt bra gjort utav mig, haha. Fick en klänning och en sjal för 80 kronor, skitbra. Klänningen ska ja ha till om två helger då det blir riktigt med partajj här i Avesta. Köpte också en present till min kära mor för hon är så snäll och låter mig sova där i veckan. Det blev en tröja från H&M som hon velat ha. Himlans snäll dotter jag är. Haha!

Ikväll blir det ännu en myskväll med film bara, precis vad jag behövde den här helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0