Update

Josefine Morelius, 2010-08-24 20:12:10
Blir bara lite korta uppdateringar nu när jag inte har min egen dator. Men idag var det skola som sagt igen och idag har vi assisterat treorna så det har varit en lång men väldigt intressant dag. Nu såhär på kvällskvisten har jag vart ute och gått/sprungit med Jempa. Så nu är man nyduschad och nerslagen i soffan framför fångarna på fortet.

Förresten idag blev jag erbjuden fast jobb men jag tackade nej faktiskt. Dem ringde ifrån Stora enso idag och sa att eftersom jag jobbat där så länge så hade dem tänkt på mig till det här jobbet. Men inget i världen skulle kunna få mig att hoppa av utbildningen i Falun. Jag älskar det verkligen så det fick bli ett nej.

Nej men som sagt så blir det inte så mycket mer uppis än såhär just nu. Men ska låna mammas dator nu när hon åker utomlands så då kan jag skriva lite mer. Jag hoppas det går fort med min lilla rosa pärla iallafall. Då kommer den vara som ny det har Sony-grabben lovat mig, haha.

Men ha en bra kväll nu gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0