Weekday

Josefine Morelius, 2010-08-14 19:34:38
Så var man hemma efter 12 timmar på fabben, har vart en lugn dag så antar att det blir motsatsen imorgon säkert. Aja vi får se. Ligger och inväntar speedwayen på teven innan det är dags att krypa till sängs igen. Men som sagt först blir det teve och mys med Alice.

Just ja, imorgon avslutar jag min karriär som kartongarbetare för alltid. Känns bra och dåligt faktiskt. Fast jag hatar jobbet för det är så tråkigt så kommer man sakna människorna såklart. Idag var Göran och hälsade på också, gissa om jag blev glad. Haha! Göran var ju min favorit av alla som jobbat på stora enso. Men han gick i pension för två år sen tyvärr. Men iallafall tårtan är inhandlad som jag ska bjuda på imorgon. Blir kanoners det.

Nej nu ska jag ta en macka och sen blir det teven så vi hörs imorgon helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0