What if

Josefine Morelius, 2010-08-20 07:29:15
Tröttheten har nog smugit sig på mig nu och igår var det helt stört. Kom hem strax efter halv 6 käkade lite mat och la mig sen i soffan och glodde på teven. Somnade såklart och vaknade vid halv 9 igen. Gick då upp kanske 10 minuter och sen la jag mig framför teven igen och somnade en gång till. Vaknade igen halv 11 och då gick ja upp och borstade tänderna och tvättade bort sminket för att sova igen på riktigt i sängen den här gången. Jag somnade på en gång så antar att jag va rätt trött igår! Haha. Skulle ju ringa några igår men nu vet ni varför ja aldrig ringde för jag sov. Haha! Men idag är det iallafall fredag och vi slutar 1 och sen är det inget jobb i helgen så äntligen ska jag få sovmorgon! Men ha en bra dag så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0