When love takes over

Josefine Morelius, 2010-08-02 14:03:33
Goddagens! Nu har man vaknat till liv och jag är därmed ledig hella denna vecka, det känns helt okej lär jag få säga. Men man är alltid lite seg när man jobbat 3 nätter så idag blir det ganska så lugnt. Ska tvätta klart min tvätt och sen ska jag även ta tag i träningen nu igen. Har verkligen slarvat jättemycket och har sån ångest för att jag gått upp så mycket i vikt den här sommaren. Usch. Men har inte så mycket att skylla på än mig själv men nu blir det ändring på det här. Jag älskar ju att träna och fattar inte varför jag alltid slarvar så mycket under somrarna. Aja slut med allt snask och skit och tillbaka till mit gamla hälsosamma liv. Haha.  Nej men man mår så mycket bättre när man tränar och äter bra mat och inte en massa skit.

Mm, nej undra om man ska ta och göra ett ryck kanske. Uppar igen lite senare istället så ha det så bra till dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0